streda 27. septembra 2017

Keď fotím a fotím...


           Ahojky všetci! Veľmi rada fotím, to je možno aj vidieť s tých dlhých článkov, v ktorých sú prevažne fotky. Keď fotím a fotím, pre niekoho somariny, som v takom svojom živle. V tomto článočku vám prinesiem zopár starších fotiek. Dúfam, že sa vám nejaké budú páčiť, oni sa totiž snažia, SNAŽIA, byť profesionálne ;D.


Jašterica, neviem čo je to za druh, ani podobne, každopádne túto som našla u nás na záhrade, stihla som ju ešte zvečniť na kamere kým neušla niekde do svojej skrýše.

Eh, toto nie... toto nie je jedna z tých fotiek o ktorých som rozprávala XD...

Najprv len obyčajný kvet.

A ľaľa, zrazu včielka naň sadá.
Sadá, sadá, pije nektár.
Opeľuje kvety rada.
Nektár sladký z nich ťahá.
A z neho med vyrába.

A tu zrazu, múr vysoký.
Zočím ho a fotím.
Okolo neho stromy, týčia koruny.
Do výšky vysokej.
(Nie, tak toto sa už nerýmuje XD)

Ja osobne nie som na poéziu...

Tak, tohoto motýľa som nafotila toľkokrát, že bolo ťažké vybrať najlepšiu fotku, pretože tento motýľ je veľmi fotogenický.

Má veľmi pekné krídla.

A aj celkovo je krásny!
Toto nie je prírodná fotografia...

          Uf, nestáva sa často, že pribudnú v jeden deň tri príspevky naraz. Ale keď mám čas treba ho využiť. Navyše týmto článkom som konečne uzavrela letnú tematiku a môžem sa vrhnúť na svoju obľúbenú jeseň! Lepšie sa mi fotí, keď nie je všetko rozpálené slnkom a jeseň má plno farieb! Samozrejme, že jeseň so sebou prináša aj školu, ale čo už. Pripravujem si pre Vás nejaké tie Profily zvierat, jeden z nich vyšiel už dneska, na ďalšie si musíte počkať.
         Tak a to by bolo už aj všetko. Boli tu aj ukážky poézie, ktoré ma len tak napadli. Jaj, šialený ľudia existujú. Rada som tu s Vami zasa chvíľu pobudla. Ale už musím opäť letieť (jak ten motýľ a včela XD)! Papááá!

Vaša Bonnie 👯

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára