piatok 27. októbra 2017

Ach jaj...


          Ahojky všetci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Ako sa máte? To som tu už zasa trošku dlhšie neprispievala mojimi článkami, aj keď som ich mala predpísané! Prečo? Lebo nebol čas, na blog a to už tobôž nie na YTb.
         Začala sa škola a ja nech sa snažím, tak sa snažím, čas na PC mi nevychádza. Písali sme v jeden týždeň strašne veľa (nechcite vedieť koľko) písomiek a testov (aj neohlásené a veľké). Každopádne tento týždeň nebol až tak strašný. Ale aj tak som sa nedostala na PC. Prišla som zo školy a hovorím si, dnes, dnes niečo napíšem na blog, alebo vyvesím predpísaný článok, alebo budem editovať. Čo?! Veľké H a malé o sa z toho vykľulo. Až dnes, v piatok poobede sa mi podarilo zapnúť tú mašinu!
          No, tak a to by bol ten môj príhovor... teraz nebudem taká aktívna, pretože jednoducho nie je čas. Ale myslím, že vy to máte nápodobne.
          Užite si prázdniny a tu hore ⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆ budú ďalšie dva článočky! (už sa musím zbaviť tých predpísaných!)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára