piatok 10. novembra 2017

Obrázky staršieho dátumu...


          Ahojky všetci! Tak, toto je už druhý článok v tejto rubrike. Už veľmi dlho som sa chystala tieto obrázky naskenovať na PC. Nakoniec som sa k tomu dokopala,hoci sú tieto obrázky trochu staršieho dátumu. Plus musela som na nich vyladiť jas, ale už je to všetko OK takže myslím, že sa môžme vrhnúť na tie obrázky! Ale ešte pred tým, zle na nich píšem dátum. Rok je na konci a nie vpredu, sorry. Ale to je len taká maličkosť!

          Začneme od tých... dobrých... možno až nie dobrých... zlých. Ako prvý tu mám obrázok koňa, ktorý skner preskenoval asi najhoršie, takže z obrázka, ktorý nebol nič moc sa stalo... veď uvidíte.
          Aby sme sa rozumeli, má to symbolizovať koňa s hrivou. No nie, bude plešatý! 😹. Každopádne... kreslila som ho akvarelovými pastelkami, tie čmáranice okolo neho, v skutočnosti vyzerajú úplne inak a kôň je celý ružový. Ale skener... ach jaj... 😾
Tak a tu je!

          Ďalej, tu je ešte horšie (myslela som, že viac už to nejde) preskenovaný obrázok. Skenovala som ho asi tri či štyrikrát a vždy mi to časť orezalo. Ako ja nechápem!
          Je to logo ranča ZH aj s citátom vlastnej výroby, vlastnej fantázie, nazvite si to ako chcete proste naň mám patent! 😹 Jednoducho som ho vymyslela... no a obrázok... mimochodom, tie kone sú hnedé a tá zelená je v skutočnosti svetlá...

Vzájomné porozumenie, je jedna z vecí, ktorá Nás vedie na cestu k lepšiemu zajtrajšku!
ranch Zelený Háj
Sen každého koňa

          A aby ste nepovedali, že sú len zlé obrázky, s tými čo budú nasledovať som spokojná.
          Začala by som koňom, ktorého Ste tu už videli. Áno, je to ten prvý obrázok, toto je jeho prvá verzia. Tento, aj ďalší obrázok koní, ku ktorému sa dostaneme, som odkreslila od fotografie.
          S tým chvostom nie som ešte stále nejako stotožnená, ale inak to ujde.

Dátum (správne napísaný): 17/24/08 (2017.24.8)

          Tak a pomaly sa presúvame na ďalšie kone. Tentoraz dve. Pokiaľ by sa zdalo, že tento obrázok nie je dokreslený, áno. Chýba tam ešte jeden kôň, ktorý tam ani teraz nie je. Ale obrázok je fajn aj bez neho. Momentálne kreslím obrázky na inú tému, také fanny cartoon... alebo ako to nazvať. Také crazy obrázky zvierat.
  Na tomto obrázku sú dva kone (nie päťdesiat).

Dátum tu nemám, lebo som si myslela, že dokreslím aj tretieho koňa.

          Kto to vydržal čítať až doteraz, chválim, teraz príde čerešnička na torte! Obrázok nemeckého ovčiaka s okuliarmi (myslím že čokel nasadil Ray ban škulky 😹).
          POZOR, tento obrázok nie je s mojej vlastnej fantázie, videla som ho na internete, zapáčil sa mi a tak som si ho odkreslila, bohužiaľ už sa mi nepodarilo nájsť ten obrázok na porovnanie, tak tu je len ten môj...

Dátum: 17/4/10

          No a to sú všetky obrázky, ktoré som si pre vás na dnes pripravila. Dúfam, že sa aspoň jeden páčil. Tak majte sa, držte sa!

Vaša Bonnie 👯

2 komentáre:

  1. Je tam vidět progres, jen tak dál! :) Nejlepší jsou dva poslední, jen by pes chtěl ještě dostínovat :D Jinak moc pěkné motto ;)

    Šíša - rancholympia.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem! Ďakujem! ďakujem! Som mocinky rada :*! Hm... možno, sa ku psovi ešte vrátim a doladím ho. :D

    OdpovedaťOdstrániť