streda 1. novembra 2017

Tajomstvo Divokých Koní! 🐎🐴 |Zo Zákulisia|


          Ahojky všetci! Dneska len tak na krátko (to hovorím skoro furt a nakoniec sa to pretiahne na najdlhší príspevok na svete XD), pripravila som si pre vás zopár fotiek zo seriálu Tajomstvo Divokých Koní (TDK).

Epizóda 7.- Chaos

          Tento seriál mal pôvodne úplne iný smer, ale postupom času, ako sa vyvíjala moja tvorba som sa rozhodla pre dej, ktorý uvidíte pokiaľ budete sledovať časti seriálu. Ak sa mám priznať, so seriálom som spokojná, pretože, musíme si povedať na rovinu, je to o niečo lepšie ako The Wolf. Taká nepodarená časť je epizóda piata, ktorá nebola bohviečo.
          Dnes som si akurát pozerala svoje staré videá... hrôza, niečo také by som nikdy nenatočila a ten môj hlas! Strašné, ani teraz síce nie sú moje najúžasnejšie, ale oproti tomu. Ale, každý musel nejako začať. Niekto začal veľmi dobre, niekto vynikajúco a niekoho vývoj trval od najhoršieho k lepšiemu...
          Ale môžem Vám na rovinu povedať, že tento seriál sa ešte bude vyvíjať... najhoršie, alebo kedy naráža kosa na kameň pri editovaní je vyberanie hudby. A PC mám celkom široký záber, hoci niektoré piesne sú také strašné, že by ste to nechceli počuť. No aj tak sa ťažko hľadá vhodná hudba.
          No a teraz už tie fotky!

Schleich seriál- Tajomstvo Divokých Koní  


Amy, naša Amy. Ktorá sa premenovala na Elisabeth (som narcis XD), ale v seriály som jej nechala ešte staré meno, aby bol dej súvislý.

Takže, takto to vyzeralo. Amy (budem používať ešte staré meno) bola celá lepkavá od sirupu. Jahodového sirupu, ktorý nádherne voňal.

Ale Amy si hovela na mäkučkom machu.
No, ako sa tak pozerám na tie fotky, možno som to s tou "krvou" "trochu" prehnala XD. A ako na to reagovala mamina, keď som jej ukazovala môj výtvor: "Ježiš. To čo je?!" a začala sa rehotať... díky mami XD!

 Sirup je výborná náhrada krvi. Veď posúďte sami! (V pozadí tejto fotky vidno hlavnú zónu, čiže to biele igelitové vrecko XD)

Hm, naši seriáloví milenci v láskavom a vrúcnom objatí.

Sledujte Náš seriál! Tešíme sa na Vás!


A tu je spoločná fotka "hercov". Palomu tam moc nevidno.


Jej horšia verzia. Sham a Rower sú schovaný.

          Takže, tento článok je prvý tohto typu tzv. Zo Zákulisia. Bude ich viac, čakajte ich viac. Aj zo seriálu The Wolf. Dúfam, že sa Vám fotečky (prevažne krvavé) páčili. Pokiaľ sériu ešte nepoznáte, odkaz na zoznam videí, kde si môžete pozrieť zatiaľ všetky vydané časti, nájdete hore ⬆. Ďakujem za pozornosť a dovidzenia XD!
          A ešte... Pekný večer a dušičky!

Vaša Bonnie 👯

2 komentáre:

  1. Wow, na seriál se určitě podívám :o
    Teda sirup by mě nenapadl xD Snad to šlo smýt a už není upatlaná :D

    Šíša - rancholympia.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, šlo to z nej ľahko dole, už je čistá a navyše voňavučká medzi svojimi! ;D

      Odstrániť