pondelok 4. decembra 2017

Sniežik sa nám chumelí, zima je zimička...


          Ahojky všetci!
          Táááák a je to tu, je tu zima, je tu sneh, je tu mráz, je tu december, sú tu Vianoce a ďalej to už poznáte. Ten vianočný ošiaľ, všetky výklady blikajú vianočnými svetlami (aj tými gíčovími) a všetci sa ženú. Darčeky, darčeky, darčeky... ja absolútne neviem, čo mám komu darovať. Chcela by som niečo vyrábať, ale treba čas... veď ja si ho aj nájdem!
          Ale máme to predsa radi! Tie Vianoce, tie naše Vianoce! No a čo Vy? Tešíte sa? Ja celkom aj hej, pretože... prázdniny, hoci tento rok nám nevyšiel dobrý čas, budú krátke.
          A tak krásne nám nasnežilo. Hotová idylka. Mám tu pre Vás nafotené fotky, ktoré som fotila v sobotu, v nedeľu som točila a to bolo už škaredšie, nesvietilo slnko, bolo strašne zima. Neviem kto bol viac premočený, či kamera alebo ja. Neviem. Isté je, že ja som mala totálne skrehnuté prsty a kamera to prežila bez ujmi, keď sa to tak vezme, aj ja.
          Neviem, či som to tu už písala, ale chcela by som Vás upozorniť na UniSashin blog, takže Vám tu dávam odkažťok: Životný štýl a odskúšané tipy. Tak sa tam po prípade mrknite, hoďte očkom. 😸
          No a ja si myslím, že by sme sa pomaly mohli presunúť na fotky, ktoré som si pre Vás prichystala... a už sa opakujem XD. No, enjoy it!

A tu už môžete vidieť zasnežený strom v oblakoch.



          Mimochodom, založila som si nový instagram. Nie je ku blogu, je to len taký ten môj, ale môže sa tam nejaká fotka z blogu objaviť... no ááááá, tuto máte moje name: e_lisa_beth_v

Hmm... zaujímavé... je to zvláštne rozmazano-nerozmazaná fotka

A tu je už pohľad na našu záhradu




          Určite sa pozrite na UniSashin blog, aj na môj insta, hoci tam nie je ešte žiadna fotka... ale neva.

Vaša Bonnie 👯

1 komentár:

  1. Slots - DMC
    The Slots 경기도 출장안마 Online category of Slots includes slot machines, table games, 충청남도 출장안마 mobile 경상북도 출장안마 apps, mobile apps, and 용인 출장샵 mobile 광주광역 출장안마 web site to play games such as video slots. A

    OdpovedaťOdstrániť